Leta i den här bloggen

måndag 4 februari 2013

På bäddjacksfronten - lite nytt.

Det var längesen jag var i storbyn, vilket har resulterat i att jag har handlat på Internet (vilket jag säkllan gör). Jag vet en kille som tänkte att "han aldrig hade handlat på Internet", så han köpte en Amerikanare från Amerika. De här två bäddjackorna har jag köpt från Beyond retro i England. Inte riktigt lika djärvt.
It was a long time since I last visited Stockholm, which has resulted in online shopping which I don’t use to. I know a guy who got the idea that "he had never shopped anything from Internet", so he bought an old car from America. I bought theese two bed jackets from Beyond Retro in England. Not quite as dramatiskt .

7 kommentarer:

  1. They are gorgeous doll, love them :) You look enchanting!! Wonderful choices, my kind of thing completely. I hope you have a great new week :) xx

    SvaraRadera
  2. Absolutely beautiful, far too pretty for wearing to bed. Love the sleeves on the last one. xxx

    SvaraRadera
  3. Jag har haft tur med mina nät köp en så länge , har inte prövat B retro än. Ser ut som att du har lyckats bra ! Läckert !
    Ska till stor byn i mars jag !

    SvaraRadera
  4. Magnificent outfits - and MY GOURD you rock a turban like nobody else!

    Sarah xxx

    SvaraRadera
  5. You are always outstanding and so beautiful, my dear friend.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    SvaraRadera
  6. Wonderful golden lady! I love Beyond Retro, but I am often to impatient for it, because it takes so much time to find the real treasures there. Your jackets look fab. Love, Sara xx

    SvaraRadera
  7. Both are lovely, and perfect co-ordinating head-wraps are marvellous!

    SvaraRadera