Leta i den här bloggen

onsdag 19 december 2012

Fint.



4 kommentarer:

  1. Onekligen! Som vanligt hittar du häftiga bilder! Får jag gissa är de två första bilderna mest kända för modellen, den sista för fotografen? Men vilka är de, får vi veta? (känner igen den tredje bilden, tror jag!?) Och GOD JUL om vi inte hörs!

    SvaraRadera
  2. Svaret här: Cyd Charisse (det visste du ju) och den tredje bilden är fotad av det store Richard Avedon! Det kanske är jag som är the model. Ta och kolla på lite Cyd Charisse i Färilaskogen under julhelgen!

    SvaraRadera
  3. Wonderful pics, ahhhhhhhhhhhhhhh
    Dream, dream...

    SvaraRadera
  4. Jag är inte så bildad som jag låtsas vara, men hade visst rätt om modell och fotograf. Passar på att önska dig & de dina en GOD JUL och GOTT NYTT ÅR! Tack för många spännande och underhållande stunder med din blogg! Vi hörs!

    SvaraRadera