Leta i den här bloggen

måndag 16 juli 2012

Modevärlden hämtar inspiration från Edsbyn

I senaste numren av ELLE och Damernas värld skriver de att en av höstens trender är att bära underklänningar som klänningar. Kan inte tänka mig att de har nystat fram den trenden från nåt annat håll än från Edsbyn. Kanske har de besökt utställningen "Tvätt mellan husen", kanske besökte de Rättvisefesten förra sommaren där jag fick äran att styla en second hand-modevisning för Buy my Outfit ? De (modebestämmarna) var ju inte på mitt 40-års kalas, så mycket vet jag.
Och återigen ett gäng underklnningar här dårå:
Från utställningen "Tvätt mellan husen".

Fotot på den ljusblå underklänningen har Christian Olars tagit, och det är hanen som har fotat den bistra midsommarflickan (2006 var jag en flicka)

foto: Christian Olars

En vinter och en sommarvariant av hur man kan bära underklänningar.

Det här fotot tog Christian Olars i januari när det var ca - 20 grader ute. Underklänningar funkar då också.

3 kommentarer: