Leta i den här bloggen

torsdag 1 september 2011

Alla var nöjda!

Budoirbrutter till lunch är liksom grejen. Vill ni se alla budoirinlägg i en följd klickar ni här. Att döma av bilderna var publiken lita generade till en början:
Men de återhämtade sig snabbt och började dokumentera eventet:
Några inspirerades:

Andra njöt medan arrangörerna slet (notera den rutiga skjortan i bakgrunden)
Sminket pustade ut:
Jag var happy över att få den äran att inleda BuymyOutfits klämarknad:
... och efteråt svischade jag hem och drog på mig guldklänningen för tredje gången på två veckor och begav mig till Skärså och firade en glamourdrottning som fyllde jämt (har dessvärre ingen dokumentation av den glammiga aftonen)

3 kommentarer:

  1. Tjusig som vanligt är du i båda fina outfits!
    roligt event - sånt har vi inte sett nått av här.

    SvaraRadera
  2. Men vad tört att missa det där pga en massa oglamorösa saker man prompt skulle sysselsätta sig själv med den där dagen. Balla bruttor! Och din byxdress! Guldklänningen!
    Jag måste ta en sväng till utropstecken- och superlativaffärn på lunchen för jag börjar få slut på dom!

    SvaraRadera
  3. Lymlar va snälla kommentarer. / U-M

    SvaraRadera