Leta i den här bloggen

fredag 29 juli 2011

Magnus Carlsson på tamburin.

Funkar ju. Playwood, Edsbyn. Finaste tillställningen!
Och jag hade det finaste sällskapet.

Kolla in de här två va?!

Jag till och med dansade ...

Och inte räds jag att fota både Annika Bengtssonare, andra journalister, fotografer och illustratörer inte. Nähä - på råm ba:

(undrar för övrigt om mitt linne föll en av Annika Bengtsson:arna i smaken?)

Helena visade sin vackra, bleka ben. Ni som inte var med - Gräm er.
Claes och Anna-Carin var nöjda över att ...

... deras hund smaskade i sig ost!
 Underbar tillställning, riggad av Maria, JP och Björn.
Maria - som för övrigt tog det här fotot på undertecknad som nu går omkring och är nöjd över att jag har oerhört långa ben. Nån sade nåt om nån lins, men ... äh. Inte då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar