Leta i den här bloggen

torsdag 21 juli 2011

Bästa Rodeo!

Min favorithemsida är Rodeo. Om nåt kan vara "lagom" pretentiöst, så tycker jag att Rodeo är just detta. Favoriten bland favoriterna är moderedaktören, Agnes B. Inte för att jag alltid tycker som hon osv, men allt hon skriver intresserar. Typiska bilder från hennes blogg är:

Grymma tanter som är till stor hjälp i bearbetningen av min 40-års kris (och jag som inte trodde på den typen av "kriser")

och annat stiligt som The Tilda och allt som har med Alexander McQueen att göra.

För nån vecka sedan ställde jag en fråga till donnan som skriver om parfymer, och fick ett grymt svar som du hittar här. Lätt att jag ska testa hennes tips.

1 kommentar:

  1. Får ta o kolla in rodeo jag med.. Tips nya vettiga bloggar för lite vuxna motages tacksamt.

    SvaraRadera