Leta i den här bloggen

söndag 13 februari 2011

Klä-showen!

"Man firer 40 hur man vill" var temat. Jag tycker att fler borde fira som jag. Flera veckors inlägg från klä-showen (blandat med bilder från andra klä-shower) väntar. Här, ett smakprov med bilder från fotograferna, Beth Hansson och Viveka Danielsson ... som jag har snott utan att be om lov. Viveka är för övrigt kvinnan med guldpaketet som har försörjt mig sedan 2003. Nu blir hon pensionär. Hur ska jag ha råd med det?
Vansinnigt intensiv eftermiddag med febril aktivitet. Här gör jag skitsnygga lockar på blondinen med de perfekta pumpsen, Linnibinni. På bilden bredvid råder kreativitet bland Rebeccas crew och sminkbrutterna från Borlänge.
 Agerar Tyra Banks i min egen brudklänning under Susannes fashionshow .... eftersom Susanne sydde den dårava. På bilden bredvid leker jag John Galliano under min egen show och mallar mig med en rosa klänning SOM JAG HAR SYTT SJÄLV .
Collage från The Viveka! 
 Och här tas guldgåvor emot. Magnus Vanberg ser avundsjuk ut.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar